Heel klein verhaaltje!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Stephanie Vries - WaarBenJij.nu Heel klein verhaaltje!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Stephanie Vries - WaarBenJij.nu

Heel klein verhaaltje!!

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

20 December 2012 | Australië, Sydney

Halloo!! Het is weer even geleden, maar ik leef nog steeds. Mijn leventje in Sydney loopt vanavond ten einde, omdat ik dan aan mijn 1,5 maand lange reis langs de oostkust van Oz richting Cairns en New Zealand ga reizen!! Heb er super veel zin in!!
Dit verhaal wordt een beetje saai, aangezien ik niet veel tijd heb. Het is meer een opsomming voor mezelf dan echt een super verhaal :). Hoop tijdens mijn reis weer wat moois te vertellen!!

De afgelopen twee maanden heb ik een heerlijk leventje gehad in Sydney. Onwijs veel ondernomen, veel nieuwe mensen leren kennen en vooral erg genoten!
Mooie standwandelingen gemaakt (Coogee- Bondi - Watsons Bay), lekker bakken op het strand (Coogee, Manly, Bondi, Palm Beach), Sydney tower (mooi uitzicht over Sydney), Australian Museum, Cockatoo Island (geen aanrader, het was ons echt een raadsel wat we daar deden), Buikdansevent van Mieke, Paardenrace kijken, lunchen met collega's, na het tekenen drankje doen met Manuel, Wil en Bastiaan, genieten van het tekenen zelf en nog veeeel meer!! (heb mijn agenda niet bij de hand, dus weet niet precies meer wat ik wanneer heb gedaan :)!)

Maar op dit moment ziet mijn leven er alsvolgt uit:
Mijn artikel over Energie drink gebruik heb ik afgerond, mijn collega's heb ik gedag gezegd, mijn vrienden en huisgenoten vaarwel! Afgelopen vrijdag, zaterdag en woensdag allemaal afscheidsfeestjes gehad. Omdat ons halve huis weggaat en omdat de wereld morgen vergaat.... Vrijdag naar KingsCross (bekende/beruchte) uitgaansplek van Sydney, zaterdag naar Abercrombie met het hele huis en wat vrienden en woensdag barbie bij ons thuis! Super leuk gehad!!

Nu zit ik in de bibliotheek van Glebe de laatste dingen te regelen, ik heb mijn backpack al gepakt, de huisbaas heeft het huis al goedgekeurd en ook Inge heb ik al gedag gezegd. Ik ben er dus helemaal klaar voor! Het is wel vreemd om 1,5 maand alleen te gaan reizen. Maar ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen. Ik ga me de komende tijd vermaken met het zien van de prachtigste stranden, snorkelen, skydiven, regenwouden bezoeken, steden bezichtigen, gletsers en vulkanen beklimmen en weet ik wat nog meer allemaal!!!
Ik ben een geluksvogel dat ik dit mag meemaken!!!

Lieve lieve vrienden en familie, ik hou jullie op de hoogte :)!!

Hoop volgende keer weer n mooi verhaal te schrijven!

Heel veel liefs, Steph

  • 20 December 2012 - 08:57

    Manoe:

    Heel veel plezier! Je gaat mooie dingen zien!!! Ik heb je boek al uit! Geef m in ons kikkerlandje weer terug! Geniet ervan!

  • 20 December 2012 - 16:51

    Lizet:

    Ha Steef,

    Goed om te horen dat je zo geniet! Het alleen reizen dadelijk is juist super gaaf. je ontmoet super veel nieuwe mensen. Heb je trips gepland? want dan zit je ook in een groepje .
    Ik heb misschien nog wel leuke plekjes om te overnachten, of heb je alles al geregeld? in Cairns bijv. Boven de shannaningens(zo ongeveer.. Irish pub!iig)

    Hier is alles goed...ik ben weer een olifantje zo rond, bijna kerst dus zal nog wel wat erger worden ;. Het wordt 1e kerstdag gevierd in Huissling.... misschien even skypen???Vier jij het daar ook beetje

    Tot februari en geniet ervan!
    Liefs Lizet, Bart, Tijn&.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stephanie

Actief sinds 11 Sept. 2012
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 9031

Voorgaande reizen:

03 September 2012 - 31 Januari 2013

Internship in Australia!

Landen bezocht: